اعلام نرخ ارز

دریافت اپلیکیشن رایگان اعلام نرخ الو ارز مخصوص اندروید. دریافت اپلیکیشن از کافه بازار · دریافت اپلیکیشن از گوگل پلی

اعلام نرخ ارز

دریافت اپلیکیشن رایگان اعلام نرخ الو ارز مخصوص اندروید. دریافت اپلیکیشن از کافه بازار · دریافت اپلیکیشن از گوگل پلی

آب صابون تراشکاری

پنجشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۰۹ ق.ظ

منبع : آب صابون تراشکاری

آب صابون تراشکاری

کاربردهای آب صابون تراشکاری

آب صابون تراشکاری محصولی می باشد که در آب حل می شود ، این محصول یک نوع امولسیون روغن در آب می باشد که با ایجاد شرایط صابونی امور تراشکاری و برشکاری را راحتتر می نماید.
در عملیات تراشکاری ، برش کاری ، ماشین کاری ، سنگ زنی و... به دلیل برخورد دو فلز و اصطکاک بین آنها حرات ایجاد می شود که این حرارت موجب سوختن و از بین رفتن ابزار و قطعه کار می شود در نتیجه استفاده از روغن حل شونده مانع این امر شده و به عنوان یک خنک کننده و روانکار استفاده می شود.
در صنایع فلزکاری ، تراشکاری و برشکاری فلزات به دلیل برخورد و اصطکاک بین دو فلز ایجاد حرارت یک عاملی اصلی می باشد که باعث سوختن و از بین رفتن ابزار و قطعه کار شده و باید با استفاده از آب صابون تراشکاری می توان جلوی این امر را گرفت.
جهت استفاده در عملیات ماشین کاری، برش کاری، سنگ زنی و... که نیاز به روغن حل شونده روانکاری ، خنک کاری و ضد اکسیداسیون دارند.
از کولانت تراش به عنوان خنک کننده حرارت ناشی از ماشین کاری استفاده می گردد.

روغن آب صابون محصولی ست که قابل اختلاط با آب بوده و با تشکیل امولوسیون روغن در آب و ایجاد شرایط صابونی به جهت فرایند روان کاری و خنک کاری مورد استفاده قرار می گیرد.
آب صابون تراشکاری ترکیبی از مواد امولوسیفایر ، روغن پایه مرغوب ، مواد تثبیت کننده PH ، مواد آنتی باکتریال ، آنتی فوم ، ضد زنگ می باشد که با ایجاد یک لایه پوششی مناسب علاوه بر روانکاری و خنک کنندگی از زنگ زدگی و خوردگی قطعات و ماشین آلات هم محافظت می نماید. این امولوسیون ها وظیفه شویندگی و براده برداری مناسب در حین عملیات ماشین کاری را بر عهده خواهد داشت.
کولانت تراش بیشتر در صنایع سنگ زنی ، شیشه سازی و صنایعی که نیازمند وسعت دید در هنگام برخورد ابزار با قطعه را دارند. کولانت تراش مایع شفافی می باشد.
از دیگر ویژگی های آب تراش عمر طولانی تر آن نسبت به روغن آب صابون میباشد که در مناطق آب و هوایی مرطوب و شرایط آبهای سخت ، کاربرد بهتری نسبت به روغن های حل شونده دارد.

مزایای آب صابون تراشکاری

خاصیت ضد کف
تشکیل امولسیون پایدار
قابلیت روان کنندگی عالی
خاصیت ضد زنگ زدگی
ضد خوردگی
خاصیت ممانعت از خوردگی
خاصیت روان کنندگی عالی
خاصیت خنک کنندگی ( تحمل حرارتی بسیار بالا )
ضد خوردگی

این شرکت با توجه به شناخت و اهم مشکلاتی که غالبا شرکت های مصرف کننده روانکارهای صنعتی با آن مواجه هستند توانسته است محصولی تولید کند که مشکلاتی که مصرف روغن Z1 ( روغن آب صابون ) برای شرکتها متحمل می شود را به حداقل برساند. از قبیل : زنگ زدگی ، بو گرفتن محصول ، عدم ترکیب محصول در آبهای سخت و... را به حداقل برساند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۱۱
postel postel

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی